نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی): قدرتمند و با کیفیت

۶۱۰ بازديد

یکی از گوشی هایی که به دلیل کیفیت ساخت خوب و قیمت مناسب می‌تواند گزینه خرید عالی برای خیلی از کاربران و علاقمندان به موبایل های اندرویدی باشد، گوشی وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی OnePlus 6T بپردازیم و مروری بر اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی آن داشته باشیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

مقدمه

در ماه اکتبر (October) سال 2018 شرکت وان پلاس به طور رسمی از پرچمدار جدیدترش تحت عنوان OnePlus 6T رونمایی کرد. قیمت وان پلاس 6T در مقایسه با خصوصیات و ویژگی هایی که دستگاه دارد و سخت افزاری که ارائه می‌کند مقرون به صرفه و مناسب در نظر گرفته شده و همین امر سبب گشته که اسمارتفون مذکور به یکی از پرفروش ترین و پرتقاضاترین گوشی های بازار تبدیل شود. اگرچه به عقیده ما وان پلاس 6 تی در برخی زمینه های جای پیشرفت بیشتر داشته که در ادامه بررسی تخصصی این گوشی به آن موارد اشاره می‌کنیم. اما خرید وان پلاس 6 تی تا چه اندازه انتخاب مناسبی خواهد بود؟

برای اینکه بتوانید بهتر در رابطه با این موضوع نظر بدهید و به نوعی انتخاب مناسب تری داشته باشید، لازم است که نقاط قوت و ضعف گوشی را به خوبی بشناسید. ما در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی OnePlus 6T پرداخته و تجربه یک هفته‌ای استفاده خود از گوشی خوب را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم. بدین ترتیب شما بهتر قادر به شناخت نقاط قوت و ضعف دستگاه خواهید بود و می‌توانید تصمیم گیری مناسب تری مبنی بر خرید یا عدم خرید این گوشی داشته باشید. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف و بررسی تخصصی گوشی وان پلاس 6T همراه باشید.

 

 نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی): کیفیت ساخت، طراحی و ظاهر 

وان پلاس 6 تی ظاهری جذاب و زیبا دارد و وقتی آن را در دست می‌گیرید به خوبی حس در دست گرفتن یک گوشی رده بالا و با کیفیت به شما منتقل می‌گردد. فریم اصلی این گوشی از آلومینیوم تشکیل شده و قاب پشت و پنل جلوی آن با شیشه گوریلاگلس پوشانده می‌شود تا مقاومت بالایی در برابر تماس با اشیای نوک تیز داشته باشد و به راحتی روی آن خط و خش ایجاد نشود. اگرچه در بررسی OnePlus 6T مشخص شد که به وجود آمدن خط و خش روی قاب پشت و ال سی دی دستگاه بدون نصب گارد موبایل و پوشش های مخافظ به مرور زمان امکانپذیر است. وان پلاس 6 تی از نظر رنگ و سبک ظاهری در دو نسخه مات و براق عرضه شده است. نسخه مات آن به گونه‌ایست که قاب پشت براقی ندارد و نسخه براق آن از قاب پشتی بهره می‌برد که کاملا براق است و شیشه‌ای بودن آن قابل درک خواهد بود.

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

بدنه گوشی ابعاد 8.2 در 74.8 در 157.5 میلیمتری را ارائه کرده و وزن دستگاه به چیزی در حدود 185 گرم می‌رسد. گوشی از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و پورت USB Type C مجهز است. یکی دیگر از ویژگی های مهم گوشی وان پلاس 6T مربوط به بهره‌مندی از اسکنر انگشتی می‌شود که در بطن صفحه نمایش آن تعبیه شده است. بنابراین کاربران با قرار دادن انگشت خود بر روی بخش زیرین صفحه نمایش دستگاه (مکانی که برای اسکن انگشت در نظر گرفته شده) می‌توانند تایید های امنیتی را انجام دهند. در بررسی گوشی مشخص شد که سرعت و کیفیت عملکرد اسکنر داخل نمایشگر آن کاملا خوب و قابل قبول است.

گوشی وان پلاس 6 تی از قابلیت اسکن چهره هم پشتیبانی می‌کند و در بررسی ما مشخص شد که عملکرد این قابلیت هم خوب و سریع است و واقعا می‌تواند بر روی این قابلیت بیومتریک دستگاه هم حساب ویژه‌ای باز کرد، اگرچه مطمئنا ضریب امنیت این قابلیت به اندازه ضریب امنیت اسکنر انگشت گوشی نخواهد بود. اما یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که خلا آن در طراحی گوشی وان پلاس 6 تی احساس می‌شود مربوط به طراحی ضد آب خواهد بود. متاسفانه این گوشی علیرغم اینکه به عنوان یک پرچمدار اندرویدی روانه بازار شده از استاندارد ضد آب پشتیبانی نمی‌کند و در نتیجه در قبال تماس با آب و مایعات حساس خواهد بود.

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

وقتی از نمای رو به رو به گوشی OnePlus 6T نگاه کنید، متوجه صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه آن خواهید شد. نمایشگر این گوشی تقریبا 85.6 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته که مقدار جالب توجهی است. ضمنا در بخش فوقانی صفحه نمایش دستگاه هم زائده کوچکی که اصطلاحا به آن ناچ (Notch) گفته می‌شود برای تعبیه لنز دوربین سلفی در نظر گرفته شده که به خوبی از نمای رو به رو قابل رویت خواهد بود. در قاب پشت گوشی هم هیچ دکمه فیزیکی نصب نیست و فقط لوگوی وان پلاس و دو لنز دوربین اصلی دستگاه قابل رویت هستند. این دو لنز درست در بخش میانی و بالای قاب پشت گوشی نصب شده‌اند و یک چراغ فلش LED دوبل هم در زیر آن ها نصب است.

بنابراین به طور کلی می‌توان از این بخش نقد و بررسی OnePlus 6T اینطور نتیجه گیری کرد که گوشی نام برده شده از طراحی خوب و با کیفیتی بهره می‌برد و زبان طراحی آن با زبان طراحی گوشی های مدرن مطابقت دارد. تنها خلائی که در طراحی این گوشی قابل درک است مربوط به ضد آب نبودنش می‌شود. به عقیده ما اگر وان پلاس 6 تی از استاندارد ضد آب پشتیبانی می‌کرد از نظر سبک طراحی و ظاهر به یک گوشی کامل و برتر تبدیل می‌شد. دستگاه از نظر ظاهری هم بسیار شیک، چشم نواز و خوش دست طراحی شده است. بنابراین در مجموع وان پلاس 6T نمره مطلوبی از این بخش نقد و بررسی دریافت می‌کند.

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

 نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی): صفحه نمایش 

شرکت وان پلاس سعی کرده گوشی وان پلاس 6 تی را به صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه‌ای مجهز کند تا ظاهری جذاب و به روز برای دستگاه به ارمغان آورده شود. باید اعتراف کرد که این شرکت در دستیابی به هدف نام برده شده موفق بوده است. وان پلاس 6T از یک صفحه نمایش 6.41 اینچی بدون حاشیه بهره می‌برد که تقریبا 85.6 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته است و در بخش فوقانی آن زائده کوچکی برای نصب لنز دوربین سلفی تعبیه شده که به آن ناچ گفته می‌شود. پنل نمایشگر این گوشی از نوع اپتیک آمولد (Optic AMOLED) است و رزولوشن فول اچ دی پلاس یا 2340 در 1080 پیکسل توسط آن ارائه می‌شود. بنابراین تراکم پیکسلی صفحه نمایش دستگاه به چیزی در حدود 402 پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

بنابراین صفحه نمایش وان پلاس 6 تی اندازه بزرگ و رزولوشن و تراکم پیکسلی خوبی دارد که بی‌شک سبب خواهد شد محتوا با کیفیت مطلوبی روی نمایشگر گوشی به تصویر کشیده شود. همانطور که در بخش قبل گفتیم قسمت زیرین صفحه نمایش این گوشی از قابلیت اسکن انگشت کاربر هم پشتیبانی می‌کند. شرکت وان پلاس برای ثبت جزئیات انگشت کاربر از نور پنل نمایشگر استفاده می‌کند و پروسه پیچیده و سریعی را بدین منظور تدارک دیده است. نکته بعدی که باید در این بخش نقد و بررسی OnePlus 6T به آن اشاره داشته باشیم مربوط به پوشش شیشه گوریلاگلس 6 می‌شود که بر روی آن ارائه شده است. این شیشه برای محافظت از نمایشگر گوشی و کاهش احتمال به وجود آمدن خط و خش بر روی آن ارائه می‌شود اما با این حال توصیه داریم حتما برای محافظت از نمایشگر موبایل خود یک لایه گلس محافظ ال سی دی را روی آن نصب کنید تا خیالتان از این بابت راحت باشد. اما کیفیت عملکرد صفحه نمایش گوشی و به تصویر کشیدن محتوا بر روی آن چطور است؟

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

در بررسی گوشی وان پلاس 6T مشخص شد که محتوای روی نمایشگر دستگاه واقعا کیفیت مطلوبی دارد. شارپنس و شادابی خوب از جمله ویژگی هایی هستند که به خوبی با نگاه کردن به محتوای روی نمایشگر گوشی قابل درک خواهند بود. صفحه نمایش گوشی از نظر کنتراست و تفکیک پذیری رنگ ها هم عملکرد بسیار مطلوبی دارد و با توجه به اندازه نسبتا بزرگی که ارائه کرده برای تماشای فیلم و ویدیو و همچنین وبگردی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین اگرچه صفحه نمایش گوشی رزولوشن 4K ندارد اما با همان رزولوشن Full HD+ هم به خوبی می‌تواند کیفیت لازم را ارائه کند.

صفحه نمایش 6.41 اینچی گوشی OnePlus 6T از نظر روشنایی هم توان مطلوبی را ارائه کرده اما اینطور نیست که بتوان آن را از بهترین گوشی های موجود دانست! در بررسی دستگاه مشخص شد که با تنظیم روشنایی آن بر روی 90 درصد می‌توان در محیط های باز و تحت تابش نور محتوای روی آن را مشاهده کرد و با گوشی در تعامل بود، در محیط هایی که شدت نور خیلی زیاد باشد و مستقیما بر روی نمایشگر دستگاه بتابد باید حتما شدت روشنایی آن را بر روی 100 درصد تنظیم کنید و ممکن است در اینگونه مواقع تا حدی برای مشاهده محتوای رو نمایشگر با مشکل هم رو به رو شوید. اما در یک جمع‌بندی کلی از این بخش بررسی OnePlus 6T می‌توان اینطور گفت که گوشی از صفحه نمایش نسبتا بزرگ و با کیفیتی بهره می‌برد.

 

 نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی): سیستم عامل و بستر نرم افزاری 

سیستم عاملی که به طور پیش فرض روی گوشی وان پلاس 6T نصب است اندروید 9 پای (Android 9 Pie) بوده و رابط کاربری اختصاصی OxygenOS 9.0.17 هم در کنار آن راه‌اندازی خواهد شد. رابط کاربری اختصاصی شرکت وان پلاس یک رابط نسبتا سبک و مناسب است که ویژگی های زیادی در آن ارائه شده و از نظر ظاهری نسبت به اندروید 9 استاک تفاوت های زیادی دارد. ما قصد نداریم در این مقاله خیلی وارد جزئیات نرم افزار و قابلیت های رابط OxygenOS نصب شده در گوشی وان پلاس 6 تی شویم و فقط به طور گذرا به برخی از ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد. رابط گوشی امکان استفاده از سه دکمه مجازی نویگیشن یا حذف آن ها و امکان استفاده از دستگاه با دستورات اشاره‌ای را می‌دهد که توصیه می‌کنیم از حالت دوم استفاده نمایید چون این حالت می‌توان تجربه متفاوت تر و جالب تری را برایتان به ارمغان آورد و امکان بهره‌گیری از صفحه نمایش بدون حاشیه دستگاه را محقق سازد.

برای دسترسی به منوی اپلیکیشن ها یا همان اپ دراور (App Drawer) در حالت تمام صفحه گوشی وان پلاس 6T کافیست که انگشت خود را در صفحه اصلی گوشی از پایین به سمت بالا بکشید. در این شرایط منوی برنامه ها نمایان می‌شود و می‌توانید لیست تمام اپلیکیشن های نصب شده روی دستگاه را مشاهده کنید یا حتی از بخش فوقانی صفحه برای جستجوی نام اپلیکیشن خاصی که مد نظرتان است کمک بگیرید. برای دستیابی به بخش اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) هم در این حالت کافیست انگشت خود را از بخش زیرین نمایشگر تا وسط صفحه به سمت بالا بکشید و چند لحظه در همان قسمت رها نمایید تا لیست اپلیکیشن های اخیر گوشی نمایان شود.

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

نکته‌ای که در بررسی OnePlus 6T به خوبی متوجه آن شدیم مربوط به سرعت عمل عالی و مطلوب بستر نرم افزاری آن می‌شود. پرسه زدن در منو های مختلف دستگاه، تماشای فیلم و ویدئو در یوتیوب یا وبگردی و غیره در گوشی بدون کوچک ترین لگ و تاخیری امکانپذیر خواهد بود و این موضوع از نقاط قوت دستگاه به شمار می‌رود. برای درک بهتر سرعت عملکرد گوشی و بازده نرم افزاری آن ما اپلیکیشن های پرکاربردی مثل اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و چندین برنامه دیگر را هم در دستگاه نصب کردیم و عملکردشان را مورد ارزیابی قرار دادیم. نتیجه بررسی نشان داد که گوشی وان پلاس 6 تی به راحتی از پس مدیریت این اپلیکیشن ها بر می‌آید و در عملکرد بستر نرم افزاری آن هیچ لگ و تاخیری دیده نمی‌شود. بنابراین بهره‌مندی از بستر نرم افزاری خوب یکی از ویژگی های مثبت گوشی وان پلاس 6T است.

 

 نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی): پردازنده، رم و حافظه داخلی 

یکی از نقد هایی که در مورد گوشی وان پلاس 6T ارائه می‌شود مربوط به بهره‌مندی آن از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام است که دقیقا در نسخه قبلی این گوشی یعنی وان پلاس 6 هم شاهد بکارگیری آن بودیم! به بیان دیگر عده‌ای از کاربران عقیده دارند که چون OnePlus 6T از این نظر ارتقاء و بهبود نیافت، بنابراین خرید وان پلاس 6 نسبت به آن گزینه بهتری خواهد بود چون قیمت کمتری را ارائه می‌کند. اما آیا نصب اسنپدراگون 845 در این گوشی منجر شده که قدرت عملکرد و پتانسیل پردازشی دستگاه آنقدرها که باید و انتظار می‌رود مطلوب نباشد؟ تراشه اسنپدراگون 845 طی فرآیند 10 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد که چهار هسته آن از نوع Kyro 385 Silver با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتزی هستند و چهار هسته دیگر آن از نوع Kyro 385 Gold با فرکانس کاری 2.8 گیگاهرتزی خواهند بود. پردازنده گرافیکی قدرتمند آدرنو 630 هم در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت.

ما در بررسی OnePlus 6T از نسخه مجهز به رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن استفاده کردیم، در حالی که دستگاه از نظر رم شامل نسخه 6 گیگابایتی و از نظر حافظه داخلی هم شامل یک نسخه با ظرفیت 256 گیگابایتی می‌شود. هیچ یک از نسخه های این گوشی قابلیت پشتیبانی و نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) را ندارند، بنابراین شما محدود به همان ظرفیت اصلی و اولیه حافظه گوشی خواهید بود که البته مقدار فضای مناسبی را حتی در نسخه پایه دستگاه ارائه می‌کند. برای بررسی قدرت عملکرد گوشی وان پلاس 6T ما سه بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)، اسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 Legends) و فورتنایت (Fortnite) را روی آن نصب و هر یک را برای مدت زمان 10 دقیقه به طور پشت سر هم اجرا کردیم.

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

پس از 30 دقیقه اجرای بازی های مذکور از آن ها خارج و به بخش اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) مراجعه و مابین چند مورد از اپلیکیشن های از پیش تعیین شده این قسمت جهش هایی داشتیم تا سرعت و کیفیت عملکرد رم گوشی برایمان قابل درک باشد. نتیجه بررسی OnePlus 6T نشان داد که گوشی بدون مشکل و با سرعت عالی از پس اجرای هر سه بازی نام برده شده بر می‌آید. بنابراین اگر اهل گیم و بازی های سنگین اندرویدی هستید، مطمئن باشید که وان پلاس 6 تی نیازهایتان را برطرف می‌کند. جهش مابین اپلیکیشن های اخیر گوشی هم به لطف رم 8 گیگابایتی دستگاه با سرعت و کیفیت بسیار عالی قابل انجام بود و ثبات عملکرد رم دستگاه در این شرایط کاملا قابل درک شد. پس به طور کلی از این بخش بررسی گوشی وان پلاس 6T می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که دستگاه قدرت و کیفیت عملکرد عالی دارد.

 

 نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی): دوربین اصلی و سلفی 

دوربین اصلی گوشی وان پلاس 6T از دو لنز مختلف تشکیل شده که به ترتیب 16 و 20 مگاپیکسلی هستند. لنز 16 مگاپیکسلی گوشی از نوع واید (Wide) است و دیافراگم F/1.7 دارد و لنز دوم و 20 مگاپیکسلی آن هم شرایط مشابه را ارائه می‌کند. قابلیت هایی مثل قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر (OIS)، فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، پانوراما، HDR، عکسبرداری پرتره و امکان ضبط ویدئو های 4K با فریم ریت های 30 و 60 فریم در هر ثانیه هم توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شود. ضمن اینکه یک چراغ فلش LED دوگانه هم برای دوربین اصلی دستگاه در نظر گرفته شده که درست زیر لنز های دوربین آن نصب است.

در بررسی OnePlus 6T مشخص شد که دوربین اصلی دستگاه واقعا کیفیت خوبی دارد. در محیط های باز و با نور مناسب می‌توانید عکس عالی را با دوربین اصلی گوشی ضبط کنید. در محیط های با نور کمتر و بسته هم کیفیت عکس هایی که قابل ضبط هستند بسیار خوب خواهد بود و افت کیفیت بسیار جزئی در عملکرد دوربین اصلی گوشی نمایان می‌شود که کاملا قابل چشم‌پوشی خواهد بود. به عقیده ما از نظر کیفیت عملکرد دوربین اصلی، می‌توان OnePlus 6T را هم رده آیفون X اپل دانست و حتی در برخی مواقع آن را با آیفون XS Max هم مقایسه کرد! عکسبرداری در شب با دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در حالت Night Mode انجام شود و کیفیت خوبی را به همراه داشته باشد.

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

دوربین اصلی گوشی از قابلیت ضبط عکس های بوکه یا پرتره هم پشتیبانی می‌کند که شامل پس زمینه‌ای تار هستند. در بررسی OnePlus 6T مشخص شد که تفکیک پس زمینه از سوژه اصلی عکس در اینگونه مواقع با دقت بسیار عالی انجام می‌شود و در نتیجه می‌توان با دوربین اصلی گوشی عکس های پرتره زیبایی ضبط کرد که برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی عالی هستند.پس دوربین اصلی گوشی وان پلاس 6 تی کیفیت بسیار خوبی دارد و این مسئله یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت آن را تشکیل می‌دهد.

در سمت مقابل دوربین سلفی این گوشی از یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 تشکیل شده که از قابلیت HDR خودکار و ضبط ویدیو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی به عمل می‌آورد. کیفیت عملکرد دوربین سلفی گوشی هم در محیط های با نور مناسب بسیار خوب است و در محیط های با نور کم هم عملکرد مطلوبی از جانب آن ارائه می‌شود. خبر خوب برای علاقمندان به عکسبرداری پرتره این است که دوربین سلفی وان پلاس 6 تی از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و در بررسی دستگاه مشخص شد که عکس های سلفی پرتره واقعا خوبی با این گوشی قابل ضبط هستند. پس در مجموع باید اینطور گفت که کیفیت عملکرد دوربین های اصلی و سلفی گوشی OnePlus 6T بسیار خوب است و این گوشی می‌تواند برای علاقمندان به عکسبرداری با دوبین موبایل گزینه خرید خوبی باشد.

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

 نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی): باتری و شارژدهی 

باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی وان پلاس 6T بکار رفته یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و از نوع لیتیوم پلیمری است که انتظار داریم بازده خوبی داشته باشد و بتواند به خوبی انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کند. در بررسی OnePlus 6T مشخص شد که اگر یک کاربر معمولی باشید و برای رفع نیازهای روزمره خود از گوشی استفاده کنید، یک مرتبه شارژ باتری وان پلاس 6 تی می‌تواند 1.5 الی 2 روز بدون مشکل انرژی مورد نیازش را تامین کند. طبیعتا اگر تسک های سنگین در گوشی اجرا شوند (مثل اجرای بازی های سنگین) سرعت خالی شدن شارژ باتری دستگاه افزایش می‌یابد.

بنابراین قدرت شارژدهی باتری گوشی وان پلاس 6 تی هم خوب است و این موضوع از دیگر ویژگی های مثبت آن خواهد بود. اما این گوشی از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و شارژ اورجینال گوشی 20 واتی خواهد بود. به لطف این شارژر می‌توانید باتری گوشی نام برده شده را ظرف مدت زمانی در حدود 80 دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ کنید. پس سرعت شارژ بالا هم می‌تواند از دیگر ویژگی های مثبت گوشی OnePlus 6T باشد. متاسفانه این اسمارتفون از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی نمی‌کند که این مسئله هم از ویژگی هاییست که خلاء آن در دستگاه احساس می‌شود.

 

نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی)

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی OnePlus 6T (وان پلاس 6 تی) پرداختیم. قیمت گوشی مناسب با سخت افزار قدرتمند آن است و می‌تواند برای تمام کسانی که تمایل دارند با صرف هزینه‌ای متعادل یک گوشی برتر اندرویدی داشته باشد، گزینه خرید عالی محسوب شود. برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این گوشی در بخش زیر طی دو دسته‌بندی مجاز مشخص شده‌اند.

 

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا و شیک
  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • بستر نرم افزاری روان و خوب
  • سخت افزار قدرتمند و پتانسیل بالا
  • دوربین خوب
  • شارژدهی مناسب باتری
  • سرعت شارژ خوب باتری
  • قیمت مناسب


نقاط ضعف:

  • ضد آب نبودن دستگاه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.